HOME
PORTFOLIO
Logo | Huisstijl
Websites
Brochures | magazines
Specials
Boeken | Proefschriften
Folders | Flyers
OVER MIJ
CONTACT
< 1  2 >
Renske Dijkstra | training - advies - coaching
Logo en huisstijl
 

< 1  2  3 >
Administratiekantoor Rengers
Logo en huisstijl
 

Visitekaartje MD
< 1 >
Marketing Drones
Een vliegend visitekaartje. Opvallend anders.
 

< 1  2 >

DUSRA | logo
De Nederlandse Vereniging voor Verouderingsonderzoek, ofwel The Dutch Society for Research on Ageing (DuSRA)
De vereniging beoogt: - onderzoek naar de oorzaken en gevolgen van veroudering te bevorderen; - een forum te bieden voor bespreking van onderzoeksidee├źn en nieuwe ontwikkelingen op het gebied van veroudering; - aanspreekpunt te zijn voor advies betreffende medische en maatschappelijke vragen betreffende veroudering.
Voor het beeldmerk heb ik gekozen voor de noordkromp. Dit schelpdier heeft de hoogste levensverwachting. De ringen van de noordkrimp staan voor groei en ontwikkeling, net als de jaarringen bij de boom. Ook de vereniging groeit en ontwikkelt gefaseerd.

 

< 1 >
Stichting vrienden van schisisonderzoek | Radboudumc
Logo voor de stichting vrienden van schisisonderzoek ontworpen. Deze stichting is erg belangrijk, ik steun ze door mijn expertise in te zetten. Mijn zoon is geboren met een schisis. Al gelijk na de geboorte zijn er behandelingen en operaties nodig. Door de stichting te steunen kan er onderzoek gedaan worden naar betere behandelmethoden en om uiteindelijk een manier te vinden om schisis te voorkomen.
 

< 1  2  3 >
De Tafeltennistrainer.nl
Logo en visitekaartje voor een jonge enthousiaste tafeltennistrainer. Het bedrijf geeft o.a. individuele trainingen aan jonge talenten, speciale groepstrainingen voor ambitieuze spelers, maar organiseert ook clinics voor bijvoorbeeld bedrijven.
 

< 1 >
Nathalie Paulussen
Huisstijl, logo en website voor Nathalie Paulussen. Zij is coach, spreker en schrijver. Het voelen, ervaren is belangrijk in haar manier van werken.
Dit is een afbeelding van het visitekaartje in wording. Hier wordt de diepte van de blindpreeg bepaald.
 

< 1  2  3  4 >
SCHRIJFWAER
Opvallend, anders en heel erg passend bij Schrijfwaer en de duizendpoot Yvette. Het motto gehecht aan mooi werk is een rode draad door al haar werkzaamheden en wil daar graag haar label aanhangen. Het visitekaartje is van stevig karton en de sticker kan op briefpapier en enveloppen en andere zaken gehecht worden. Voor schrijfwaer heb ik ook een zeer eigenzinnige website ontworpen.
 

< 1  2  3  4  5  6  7 >
Bed & Breakfast Appeltern | Theetuin Appeltern
Met het openen van de theetuin is gelijk de hele vormgeving voor Bed & Breakfast Appeltern vernieuwd. We hebben voor de bloem gekozen als onderdeel van het beeldmerk. Deze is zeer karakteristiek voor zowel de B&B als de Theetuin. De logo's hebben een eigen identiteit en tegelijkertijd horen ze bij elkaar. Dit is doorgevoerd in de visitekaartjes, zigzag gevouwen folders, cadeaubonnen en de website.
 

< 1  2  3  4  5  6 >
The Lead Connection
Logo en huisstijl inclusief website ontworpen voor een bedrijf dat cursussen geeft in persoonlijke ontwikkeling. Vooral gericht om vrouwen in hun kracht te zetten.
 

< 1 >
VVTT | Vereniging van Tafeltennistrainers
Logo ontworpen voor de VVTT.
 

< 1  2  3  4 >
To Interface
Restyling van het logo, (daad)krachtigere uitstraling opvallen. Het beeldmerk van het touw dat in elkaar draait, is gehandhaafd maar enigszins aangepast in vorm en kleur. Voor To Interface heb ik een complete huisstijl ontwikkeld met een website.
 

< 1  2  3  4  5  6 >
Le Vieux Jean Vins
Le Vieux Jean Vins is een importeur van Franse wijnen; of beter gezegd, een specialist in Franse wijnen. We maakten een nieuwe stijlvolle huisstijl, realiseerden een nieuwe website en fabriceerden verschillende banners. Dat deden en doen we graag voor zo'n boeiend en vooral lekker natuurproduct!
 

< 1  2  3  4 >
ATB accountants & belastingadviseurs
ATB heeft me gevraagd om de huisstijl te vernieuwen. Hoewel ze in een zakelijke dienstverlening opereren, willen ze graag hun toegankelijkheid laten zien. ATB is betrokken bij al zijn klanten groot en klein. Het pand heeft een bijzondere waarde voor ATB en elementen daarvan zijn daarom betrokken bij het vormgeven van het logo.
 

< 1  2  3  4 >
Martens Fysiotherapie
Voor Martens Fysiotherapie ben ik gevraagd een logo, huisstijl en folders te ontwerpen. De praktijk is gericht op kinderen en volwassenen.
 

< 1  2  3  4  5 >
Deltatrainingen
School voor excellente docenten. Voor Deltatrainingen heb ik een nieuwe huisstijl gemaakt met o.a. autobelettering, mappen, schrijfblokken en een alternatieve brochure met alle diensten in de vorm van een waaier.
 

< 1  2  3  4 >
Bier & cO
Bier&cO is een speciale biergroothandel. Het betreft een restyling van de huisstijl. Alle uitingen van de huisstijl hebben een zakelijkere, professionelere uitstraling gekregen. Hoewel Bier &cO zijn roots niet wil verloochen laat het graag zien dat ze zijn gegroeid. Het logo komt uit de beginjaren van Bier & cO, en is een zeer kenmerkend. Een bewuste keus dus om het logo te handhaven en enigszins te 'tweaken'. De 4 x per jaar verschijnende Bier&cOurant en de jaarlijkse Bier van het Moment-folder heb ik ontworpen en geef ik vorm.
 

< 1  2 >
Protask
Protask staat voor prestatie en resultaat ontwikkeling van talenten in arbeid, sport en kunst. Het bedrijf komt voort uit Schuijers Sportpsycholgie. De cirkels zijn een onderdeel van de verbeeldingsoefeningen die bij de trainingen gebruikt worden. De facetten staan voor de onderdelen geoefend kunnen worden om tot de 1e cirkel te komen.
 

< 1  2 >
obs De Peppel
Basisschool De Peppel wilde graag hun twee peppels voor de school in het logo verbeeld hebben. Het boompje dat ik heb ontwikkeld bestaat uit twee bomen die in elkaar geschoven zijn. Alsof twee P's met de rug naar elkaar toestaan en elkaar vasthouden. Het is met de hand geschilderd voor een levendigere uitstraling. De kleuren zijn vrolijk en verassend in een boom. .
 

©2014
linda rieken
grafisch ontwerp


Trajanussingel 35 | 6642 AS Beuningen | ontwerp@lindarieken.nl